Je eigen keuzes maken..!

Lieve mensen, Ik ben Jeshua. Ik groet jullie allen vanuit mijn hart.

Voel mijn hart, ik ben met jou verbonden. Adem mij in…
Er is een broederschap tussen ons, een gelijkgestemdheid tussen mij en jullie en een nog grotere groep van zielsvrienden, van lichtwerkers. Sommige ken je, anderen niet, althans niet in aardse termen, maar er is een verwantschap, een groter verband waar jij deel van uitmaakt. Voel dat van binnen.

Jullie zijn allen bezig op aarde je weg te vinden, een balans te vinden tussen je aards zijn en je ziel zijn. Aan de ene kant ben je een aards mens, geboren in een lichaam met de aanleg tot een bepaalde persoonlijkheid en opgegroeid binnen een aardse cultuur en traditie. Aan de andere kant is er de grotere werkelijkheid van je ziel, je kosmische herkomst. Je ziel is veel ouder dan dit leven en heeft veel ervaringen opgedaan in uiteenlopende incarnaties. Als ziel ben je bovendien deel van een groter verband van zielsverwanten. Naast je aardse familie heb je een spirituele familie, die deels op aarde verkeert en deels in andere werelden vertoeft.

2014 © Pamela Kribbe

Lees meer

Tips

Leave a Reply

