Voedsel: CocaCola: critici ondermijnen vertrouwen voedselindustrie…?!

Hoe is het mogelijk. Een klassiek geval van de pot die de ketel verwijt.. Het omkeren van oorzaak en gevolg.. De schuldige geeft het slachtoffer de schuld.. Enzovoort.. Hoe is het mogelijk.

Een bedrijf dat verantwoordelijk is voor een groot deel van de obesitas in de wereld, en we hebben het hier voor alle duidelijkheid over Coca Cola, is nu de critici van de voedselindustrie aan het beschuldigen van het onderuit halen van het vertrouwen in de voedselindustrie..

Hier is het verhaal dat Peter van Vliet van Duurzaamnieuws.nl schreef over dit verhaal. Maar het is vooral interessant om te zien hoe dus Coca Cola nu ook uit haar schulp komt, en de tactiek van de 180 graden gebruikt. Die tactiek behelst dat je alles feitelijk omdraait. De waarheid wordt daarmee een leugen en de leugen.. jawel, de waarheid. Hou deze tactiek scherp in het oog, want naar onze mening wordt dit het credo van de grote verandering.. Laten we beginnen met het verhaal van Coca Cola..

Lees meer

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: