Verontruste moeder schrijft kritische brief aan consultatiebureau

Van een verontruste moeder ontvingen wij een kopie van een brief aan haar consultatiebureau….

Lieve mensen van het consultatiebureau,

Ik ben er van overtuigd dat jullie met de beste bedoelingen jullie werk doen. Helaas zijn jullie niet precies op de hoogte wat jullie allemaal werkelijk doen. Dit heb ik zelf moeten ondervinden.

In 2008 beviel ik van mijn oudste dochter, kerngezond, en ik volgde het Rijksvaccinatieprogramma (RVP). Ik dacht er niet over na, de overheid wil toch het beste voor je kind, ik ben geen dokter dus waarom hieraan twijfelen. Met 8 maanden kreeg ze weer een BMR vaccinatie. In de avond huilde ze. Dat kan. Maar op een gegeven moment huilde ze zo hoog hard en onophoudelijk, voor wel drie uur aan een stuk. We waren erg bezorgd. Toen ging ze in een keer OUT….

Lees meer

Leave a Reply

