Wakker worden! Zijn! Blijven!

Wat een rare tijd! En dat chaotische gevoel van ‘waarheen, wanneer en waartoe..’ voelt volgens mij iedereen.

Degenen die het niet voelen, zijn wellicht nog niet wakker omdat ze zich ‘slapend’ laten (des-)informeren door de mainstream media en de niets-aan-de-hand ‘feelgood’-programma’s.

Dat is uiteraard aan ieder voor zich om daarvoor te kiezen, maar als jij voelt dat je dat de meest comfortabele positie vindt voor jezelf, raad ik je ten sterkste af dit artikel verder nog te lezen. Want ik ga even mijn zorgen op een rijtje knallen, inclusief de diverse links naar de informatiebronnen. Als je ook het gevoel hebt dat er iets moet gebeuren en veranderen, blijf dan maar even bij me.

Door: Bovendien.com/Irma Schiffers
Lees meer

Dalternative

Leave a Reply

