Luister niet naar uw arts: ze weten alleen een heleboel van vrijwel helemaal niets

Vaak als ik in het personeelsrestaurant sta zijn er collega’s die kijken naar wat ik heb opgeschept en vervolgens vragen: ‘Is dat wel oer?’ Laatst zelfs vroeg een cardioloog me, toen hij me met twee eieren zag lopen, of ik alleen het eiwit ging eten of ook het eigeel, want dat zat boordevol cholesterol. Ook aan de tafel ontspint zich, zeker als ik als voedingswetenschapper aanschuif, regelmatig een discussie over gezond eten.

Lees hier verder.

Bron: Earth-matters.nl

Dalternative

Leave a Reply

