Hoe ik mijn lever op een natuurlijke manier genas

Afgelopen maand februari liep ik met mijn gezondheid tegen een betonnen muur. Wat eerst begon met hoofdpijn, koorts en pijn in mijn hele lichaam, escaleerde in een ondraaglijke migraine, slopende spierstijfheid en ernstige misselijkheid.

Eerst dacht ik aan een vervelende griepaanval en dat ik met veel drinken en het volgen van het aanbevolen natuurlijke griep-protocol hier binnen een paar dagen wel van af zou zijn.

Mijn prognose bleek echter niet juist. Na meer dan een week ziekte kon ik nog steeds niet eten en verloor gewicht alsof ik aan een Sonja Bakker-dieet was begonnen. Het enige woord dat bij me opkwam om het gevoel in mijn maag te beschrijven was “walgelijk”. Mijn meestal frisse huid zag goor en mijn urine en ontlasting zagen er evenmin florissant uit, redenen om me toch wel ernstig zorgen te maken.

Door Jeff Roberts

Lees hier verder.

Bron: Nieuwetijdskind.com

Dalternative

Leave a Reply

