Ook in ons land kan een tsunami voorkomen

Dit artikel was gisteren te lezen bij Niburu.co…

Uit ervaring weet ik dat de meeste mensen je raar aankijken als je zulke dingen verteld.

Maar ik houd aardbevingen en vulkanen bij.

En constateer dat niet alleen het aantal schrikbarend toeneemd, maar ook de kracht!

Bijv. vorig jaar waren aardbevingen meestal 3 op de schaal van Richter, nu slechts één jaar later is dit meestal 5, nog maar soms 4, heel weinig 3, maar 7,8 en zelfs 9 zijn al gebeurd!!!

En denk maar niet dat ze je dit allemaal laten weten in het reguliere nieuws… Maar gelukkig heb je hen daarvoor niet nodig, en kun je dit zelf bijhouden.

Maar dat is nog niks…tot voor een paar weken geleden waren er maar af en toe vulkaanuitbarstingen.

Echter vorige week ontving ik maar liefst bericht van 5 vulkaanuitbarstingen, zowat tegelijk! Verdeeld over de wereld, op dezelfde dag/tijd… Eng…

Tja, dan dit artikel van Niburu.co

En als je dan het bovenstaande bericht combineerd met het aardbevingen en vulkaanuitbarstingen bericht van gisteren:

In ‘onze’ Noordzee een aardbeving van 4 op de schaal van Richter (iets wat ik nog niet eerder had gezien) in combinatie met een vulkaanuitbarsting op Ijsland, dan begin ik toch wel wat alerter te worden.

Net als u heb ik Niburu (godzijdank) ondanks alle voorspellingen nog niet gezien.

Maar..

Ik twijfel er niet aan dat deze onderweg is, en dat de natuur hierdoor beïnvloed wordt.

Zo een ‘letterlijk’ grote voorspelling, zo lang vantevoren…dan mag je er wel een jaartje naast zitten. Ik houd er dus wel nog rekening mee.

Echter wat wel tastbaar is, is de enorme toename van natuurgeweld. Dat alleen al zou afdoende moeten zijn om te gaan zorgen voor een bug-out-bag.

Ik persoonlijk zie dit als een levensverzekering voor iets waar ik van hoop dat het nooit zal gebeuren, maar als ik het nodig zou hebben, heel dankbaar voor zal zijn.

Wilt u weten hoe je het maken van een eigen bug-out-bag kunt aanpakken?

Lees dan dit artikel: Wat moet er in uw evacuatierugzak?

Als u meer wilt weten over aardbevingen en vulkaanuitbarstingen, vind u hiervoor handige apps op playstore.

Mijn advies: Blijf alert, houd rekening met alles, maar hoop op mooie tijden.

Maar goed voorbereid, slaapt wat rustiger 🙂

Dalternative

Guide-Guide.com Uw gids voor goed advies


One response to this post.

  1. […] via Ook in ons land kan een tsunami voorkomen — Dalternative.com […]

    Reply

Leave a Reply

