De ware stem van het volk

Er is wél een café voor lesbische vrouwen, homo-mannen en WC’s voor transgenders, maar waag het niet om ergens een sigaret op te steken.

Als jij gewoon doet waar je zin in hebt en daardoor nergens last van hebt, ben je apart en word je door de “wijze” massa gedemoniseerd, want jij spoort dan niet omdat je niet met de meerderheid meebeweegt.

Wij met z’n allen zijn het volk. Probleem is alleen dat er in dit hele land bijna niemand onder dat volk meer zijn of haar mond durft open te doen; niemand meer z’n gezonde verstand kan of durft te gebruiken.

Wanneer je wel wakker bent en ziet wat er gebeurt, dan beland je op een gegeven moment op een punt dat je bij jezelf denkt: “Het kan mij niets meer schelen wat mensen van mij denken, ik doe wat ik wil en ik zeg wat ik wil”.

Dan ontstaat de ware stem van het volk, zoals die van Martin, een trouwe lezer uit Alkmaar die hierna zijn mening geeft (dank!) naar aanleiding van ons eerdere artikel over de demonisering van ouders die hun kind niet laten vaccineren.

Een beter voorbeeld van “niet nadenken voor je wat zegt”; bestaat er niet volgens mij. Hoe kunnen niet gevaccineerde kinderen nu een gevaar vormen voor kinderen die wel gevaccineerd zijn ?????

Lees hier verder.

BronNiburu.co

Dalternative

Leave a Reply

