Meal preppen – bespaar tijd, geld en eet gezonder

Gezonder eten, minder tijd doorbrengen in de keuken én geld besparen? Meal preppen is je antwoord. Dat je daar niet eerder aan hebt gedacht!

Verbaasde rimpels in mijn voorhoofd krijg ik ervan. Als ik terugdenk aan hoe ik vroeger kookte voel ik verontwaardiging.

Ik maakte een maaltijd voor één avond. En de dag daarna deed ik het opnieuw. Ik bleef bezig! Elke dag weer. Koken, koken, koken.

Begrijp me niet verkeerd: koken is best leuk. Ontspannend zelfs. Maar er zijn wel meer dingen leuk en ontspannend. Zoals niet koken – ook best fijn.

Gelukkig kan mijn voorhoofd inmiddels ontspannen. Ik ben niet langer verontwaardigd over mijn inefficiënte kookgedrag. Ik doe aan meal preppen.

Meal preppen verandert je vriezer in een super goedkoop, onwijs gezond en gunstig gelegen take-away restaurant.

Misschien is het ook iets voor jou.

Lees hier verder.

BronSochicken.nl

Dalternative

Leave a Reply

